neděle 9. listopadu 2008

Školní taktika

.....z jedné hodiny češtiny, měli sme vymyslet fejeton...celkem se mi líbí tak ho hážu sem...

"V pondělí sem koukal do diáře a viděl sem v něm dva testy. První byl úterní test z němčiny, ale to je v klidu, druhá hodina a to sa dá ještě zaspat. Osud mi toho dne nadělil dar, že sme měli od devíti, tudíž to nebylo tak drastické zapsání. A ten druhý test? No to je trochu horší. Ten byl v pátek a ještě z češtiny. Přemýšlel sem co s tím. Jít za školu? Už zase? To ne. Tak si napsat tahák! Z čeho? Půlka sešitu mi chybí. Nezbylo mi nic jiného než celou středu dopisovat sešit. Ale já byl odhodlaný a zvládl jsem to. Druhý den sem nikam s kamarády nepovyrazil. Žádná hospůdka, žádné poflakovaní okolo intru. A jak to dopadlo? Co myslíte? Dostal sem za jedna? Bohužel ne. Při učení na posteli sem opět usnul a probudil se až večer. Říkám si: Mrknu na to ráno. Ale ráno sem zas nebyl schopnej vstát o hoďku dříve. Co mi tedy zbývalo? Jít za školu."

:o)

1 komentář:

XXX řekl(a)...

:-D mno .. zkus to napsat pak u maturity :-D az budeš psat fejeton